Inget för mig.

Alltså jag tycker inte om såna här dagar!! Man bara sitter framför tvn och ruttnar bort, haha näe men inte riktigt ..visst det är ju asskönt att ha en ledig dag om man har en massa plugg och är riktigt skolless. Så smaart som jag är så har jag gjort bort typ allt mitt skolarbete de närmaste veckorna så jag bara sitter framför tvn. Jag är nog mer en sån människa som gillar att göra saker och ha fullt upp:) även fast det ibland kan vara nice att bara chilla!
Dessutom blir man bara trött av att vara hemma och göra ingenting.
 
Lite senare ikväll hade jag faktiskt tänkt att skriva lite om min skolios och operationen och så :) Berätta liiite mer detaljerat om hur det har gått till och vad skolios är mm. Så hörs ikväll!

PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0