Heeelg :D

Äntligen är det heelg, fan vad skönt! Vad ska ni Jag ska vara med massa kompisar i mammas lägenhet:) Vi har den för oss själva eftersom mamma är i fjällen så vi ska bara mysa och skratta hela natten ;P
Har precis gjort mig iordning, ska bara äta och ska snart fara dit och tända lite ljus och göra myyys :]

Haha min morgon imorse alltstå!!! Började med att jag försov mig, hann bara slänga på mig kläderna och sen springa till bussen(eller jag gick snabbt:PI bussen kände jag att jag har fått asont i halsen + att jag har världens pms!! Så min dag har inte varit speciellt  bra, med andra ord! Men kvällen kommer bli suuper! Sk:a bli riktigt skojj:)

Filmerna vi har hyrt är:
- Killing Me Softly
- If Only
- The Glow
- Two Lovers & A Wedding
- One Las Thing

Alla verkar asbra, så ska bli kul att se :)
Ska äta nu, ha en trevlig kväll:D

PUSS







Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0