:/

Är hemma idag för jag känner mig inte frisk. Så fort jag rör på mig så får jag hostattacker och det suger! Måste säga att det var jobbigt att sitta framför datorn också men skulle bara sjukanmäla mig så tänkte att jag kunde skriva ett inlägg snabbt.

Jag tror jag ska tillbringa min tid idag framför tv:n men massa te och filtar. Sen kanske jag måste gå ut med Eliza men förhoppningsvis kan hon hålla sig tills niklas kommer hem.

Ja .. nått mer ..
joo,  imorgon kommer jag faktiskt att fara till skolan hur somhelst, för jag har inte råd att missa fyra lektioner. Och sen tror jag att jag, jessica, frida och rebecca ska på bio och se "Män som hatar kvinnor". Mysigt att göra nått sånt på en vardag:) Veckan blir som roligare då.

Nu ska jag koka mer te, ha en rolig skoldag( eller rolig är väl att överdriva .. men en helt okej skoldag iaf;P )

PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0