En dag kvar till helg!

Shiiet vad veckan går snabbt, blir typ snurrig :P haha näe men den går faktiskt läskigt snabbt :) om .. hm, vad blir det ..25 dagar fyller jag 18!! -.. :D taggar som tusan alltså! Blir myndig och allt sånt, men jag kommer fortfarande att vara lika barnslig;P fast det beror på vad man ser som barnslig.

Idag var jag hos sjukgymnasten och det gick bra :) fick massa mer övningar som jag ska göra, så nu är det 11 st tror jag. Det är ganska kul ändå att se hur lite muskler mina rygg har, minsta lilla övning och jag får träningsvärk. Men inte samma träningsvärk som er .. för mig känns det som om någon sticker med nålar. Jag bad om att få Starka tabletter eftersom jag har så ont men han tyckte det var bäst att inte ta något eftersom då vänjer man kroppen och måste sen öka styran på tabletterna, och jag vill inte bli en knarkis. Så jag härdar! :) usch. Jag hoppas verkligen att min rygg blir bättre snart ..

I alla fall for jag till skolan även fast jag bara hade en lektion (är en duktig flikka) och vet ni vad? Jag, sandra lundqvist förstod mig på alla krumelurer och x!! ;) *stolt* Måste firas ikväll eller nått. haha.

Fick på mattelektionen reda på att vi ska besöka universitetet på onsdag, ska bli riktgt skojj. Man känner som hur studenten närmar sig :) Iiiiiih vad glad jag kommer att vara! jag ska gå på sjukgymnast, hälsagrejer och så:)

Men jag vill helst gå i sundsvall så håller tummarna på att jag kommer in där! :)


Nu ska jag STORSTÄDA mitt rum, wisch me luck!

PUSS


 Liite småågalen sådära.

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0