Tisdag.

Skulle egentligen vara på skolan nu men kändes onödigt att fara in för betygssnack i tio min och sen fara hem igen :) Så jag stannade alltså hemma. 
Hade tänkt ligga ute och pressa i solen men det blir lite svårt eftersom det inte är någon sol ute(!) Funderar på att fara och köpa jordgubbar och en tidning och mysa framför tv:n... ja, det blir nog så.

Lägger in massa försenade bilder senare ikväll, har inte min sladd här just nu ..
Ska gå till ica nu men tänkte först bara hälsa till Frida och Joel att jag hoppas att ni får det superhärligt i Bulgarien,  sooooola åt mig ;)

PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0