Lördag.

Den här veckan har varit hur fin somhelst!! Vädret blir typ bara bättre och bättre och jag blir bara brunare och brunare ;D Heheh.

Sitter och äter nu  men ska snart ut och steka i solen, dock bara baksidan (liite framsida) för har bränt mig, och det är inte vanligt för att vara jag! Den nya sololjan är asbra! Kanske lite för bra.

Hade tänkt lägga in massa bilder för att sammanfatta den senaste veckan men min mobil är cp!!!!Ska börja kolla efter en ny, kan inte ens lyssna på musik längre! Sugigt eller vad!
 
Ajja, ska ut i solen nu.
Hare bra! Pussiluss

Kommentarer
Postat av: Sarah

söt blogg :)

2009-06-28 @ 16:42:27
URL: http://ssarahbengtsson.blogg.se/

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0