Idag är dagen med stort D

Varför? jo, för att .. *dumdumdumdum* ..idag får jag the sms 3! ;) Hahah, känner mig som ett litet barn på julafton!

Men har faktiskt inte spelat sims på flera år och nu är det dessutom massa nya grejer dom har lagt till(a) :P Ska bli kul att testa.



Ikväll ska jag jessan, rebecca och frida på bio, vi ska se "Drag me to hell". Verkar riktigt bra! .. fram tills dess händer det inte speciellt mycket .. ska ut med eliza och sen försöka kurera mig med massa te! Min hals bli bara värre och nu börjar jag bli snorig också :S Fast så länge vädret är såhär dåligt gör det inget. Nu kan jag ligga framför tv:n utan dåligt samvete av att det är soligt ute.


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0