Tjiho!

Är på värsta bra humör just nu även fast jag har varit på en tre timmars kurs och haft ett skrikande monster här hemma.

Haha, är typ för att jag är sjukt taggad på att flytta och typ .. livet i allmänhet :P Dock är inte mitt liv riktigt helt eftersom min mobil är på lagning :( Har inge pengar på den gamla heller.. shiet alltså.. life is hard!

Haha näe men känner mig lite handikappad när jag inte kan ringa eller svara på alla (såå många) sms. Ring alltså om ni vill något!

Nu ska vi snart äta mat och tårta för att fira Bengan, och sen ska jag till majsen och mysa! :D






Åååh justja, glömde visa bilden på goofikat som vi åt för några dagar sen. Muuums! Godaste jag ätit på länge <3 Hih.





Kommentarer
Postat av: Kinga

Hejsan!

För det första, ja, detta är nog någon sorts reklamgrej.

Hoppas du läser ändå!

Jag undrarnämligen om du gillar Twilight, och jag tänkte att du kanske vill spana in våran hemsida, www.thetwilightsaga.se, där vi skriver om allt

som rör twilight och skådespelarna.



Vi uppdaterar ofta, är oftast först med stora nyheter, eftersom vi är 3 stycken som uppdaterar, och vi finns här för alla twilightfans!

Vi har en pågående tävling där vi letar efter en ny medarbetare nu oxå! kolla in den!

mvh Kinga, designansvarig på tts.se

2009-07-21 @ 23:10:22
URL: http://thetwilightsaga.se
Postat av: Nathalie

Åh va smaskens!!

2009-07-23 @ 09:01:38
URL: http://nat0.se

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0