Shitpommesfrit!

JAG KOM IN I SUNDSVALL! Flyttar den först augusti :) Shiet, vet inte om jag ska skratta eller gråta..

Roligt men jävligt läskigt! Vill, men samtidigt inte.

Jaja, känns säkert bättre när jag har fått smälta det. Att flytta hemifrån (till en stad där man inte känner ngn dessutom) är rätt stort tycker jag.

Men just nu har jag sån jävla ångest för att vi har tappat bort vaktmästarnyckeln :S Fattar inte vart den lille jäveln har tagit vägen!!! Vi måste som ha den för att kunna jobba. Fan.


Kommentarer
Postat av: Rebban

Du måste komma hem till min födelsedag!

2009-07-10 @ 17:53:44
URL: http://rebbsblogg.blogg.se/

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0