Onsdag.

Nu är det bara 13 dagar kvar tills vi far till Grekland! :D Ska bli så sjukt roligt! Sola och bada varenda da, det är så det ska va ;) Hahah. Lite tråkigt att fara med familjen men .. eftersom jag mest tänkt chilla på stranden och vid polen så spelar det inte så jättestor roll. Inge partande för min del alltså. (Skulle hur somhelst inte funka pga min tungpiercing)
Men kommer bli asroligt ändå.

Ska strax ut och jobba och sen blir det att packa och städa för ska till papi ikväll :) Då kommer jessan och vi ska ha filmmys.

Förresten, hittade en bild från trästock ;) Here it is:

Jag. Jessica. Frida. Random. Random.


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0