Jag kan själv!

Satt i sex(?!) timmar igår och kämpade med designen. Dock blev det ingen "kissie, kenza, blondinbella design" men jag är rätt nöjd ändå. Bättre än den förra iaf. Synd bara att jag inte kan göra en header :P:S Ska låta någon fixa hela min blogg så den blir genomsnygg men tills dess får den här duga!!


Vad händer idag då?

Jo, jag ska till vännäs och hjälpa en kompis att vara barnvakt :) Sover där så kommer hem imorgon, och då ska jag till mami. Redan gått två veckor!!:O Sikkt.

Sen tänkte jag bara säga att jag har bokat lägenhet nu!
Har inte fått den än men eftersom det är bostadsgaranti kommer jag flytta den första augusti, kanske inte den här lägenheten men isåfall någon annan. Jag kommer bli vuxen!!
Hahah näe jag skojja bara. Jag vuxen? nixpix, skulle inte tro det vah.





'



Såå, tänkte att ni kanske ville se några bilder på min blivande lägenhet ...


 


 ... och såklart på mig ;) Hehe

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0