Idag tycker jag inte om regn.

Har varit och jobbat idag. Gissa vad jag jobbar som? Vaktmästare! Regnet bara öööste ner, det åskade och blixtrade tillochmed:S I dont like! Men vi styrde så att vi fick jobba rätt mycket inomhus :) Dock blev vi dyngsura ändå.

Regn är bara mysigt när man är inomhus (bortsett från om man badar i havet, asmys) Fast då får det ju såklart inte åska och blixtra.

Vad händer resten av dagen då?
Hm, nada! Min tunga vill inte ge med sig alltså, den är fortfarande svullen. Därför tänker jag hålla mig gömd i mitt rum så ingen pratar med mig. För om ingen pratar med mig pratar jag inte tillbaks! Men gud vad tråkigt det är att bara sitta hemma hela tiden. Det har gått en vecka (redan?!) sen jag piercade mig så tycker ju att svullnaden borde ha lagt sig ..

Menmen, kanske verkligen borde hålla tungan stilla nu på riktigt ett tag. Annars har jag pratat lite hit och dit.

Aja, ska gå nu, har sjukt jävla ont i min rygg. Pappa tror det beror på att jag sitter vid datorn för mkt så ska förflytta mig till tvn ;)


PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0