Godmorgon!

Tjolahoppsan sötisar!

Vaknade i princip av mig själv idag =  idag är jag på bra humör.

Idag ska jag jobba och ikväll blir det födelsedagsfest för en kompis :)

På tal om jobb så måste jag seriöst ha världens bästa jobb. Ah nästan.. Får styra precis när jag ska jobba bara det blir fyra timmar per dag, väljer själv vad som behövs göras dom fyra timmarna och jag jobbar på området där jag bor ;) Really nice. Jag jobbar som vaktmästare.

Näe men nu ska jag ut och klippa lite gräs, ha en bra dag! :)


Frukost. Lägger oftast i bär för då ser det lite godare ut, hihi.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag hörde ditt namn nämnas i lördags på krogen :)

2009-07-13 @ 10:01:02
Postat av: Alina

Jättesöt blogg.

Kolla gärna in min & lämna en kommentar:

http://makesense.blogg.se

Kram

2009-07-13 @ 10:55:34
URL: http://makesense.blogg.se/

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0