Dööd

Herregud alltså vilken helg det har varit! Skratt, fylla, tårar, sjuklighet, dans mm. Haha det har varit lite blandat. Dock har jag insett att jag inte är en festival tjej, eller som andra säger,bortskämd ;) Haha. Men jag vill gärna ha tillgång til toa dusch och säng.
Hade rätt otur nu ihelgen med typ lunginflammation, illamående och fotblåsor så kan vara därför jag kanske inte är så pepp på att göra om det. Men lär ju bli av ändå. Håller tummarna att jag inte blir sjuk då också!

Nästa sommar blir det iaf sundsvalls gatufest och då ska vi bo i min lägenhet ;) Haha. Blir säkert trästock då också, var riktigt härligt folk där!

Men nu ska vi ut och jobba och sen till mormor, så hörs senare ikväll!

Kommentarer
Postat av: sandra

puss på dig ! :)

2009-07-20 @ 16:32:11

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0