onsdag

Idag fyller pappa år och jag coh nicklas bjöd han på middag, det var riktigt gott och mysigt! måste göras oooftare!!!

Den här veckan har jag haft fullt upp och det är något som jag trvis med, men gud vad trött man blir på kvällen när man ska sova alltså!! :P hahah helt sikkt! fast somnar ju iochförsig snabbare så ..
haha på tal om att sova så har mamma gjort ett nytt "sovsystem" här hemma :P vi måste lämna mobilerna här nere när vi går upp så vi inte ska störas av sms, strålning och sånt. IStället köpte hon väckarklockar .. haha ändå gulligt va? :P

bläbläbläbläblbälbäbläbläbläblbälbä vad jag är trött och less och irriterad och glad? hm, konstig blandning!
Iaf så älskar jag er my beloved friends <3 hihi puss

Lägger in bilder imorgon som jag inte har hunnit lägga in, men nu ska jag se topmodel.

PUUSSSS


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0