två dagar kvar till lov :D

Fyfasen vilken skön dag det har varit idag alltså :D Asbra väder, trevligt folk, korv med mariekex, varm choklad .. ah riktigt mysigt! Skulle lätt kunna fara dit på fritiden med klassen igen :D Eller kompisarna. Är typ helt slut nu, men har ju varit ute i flera timmar så :P Har dessutom rätt ont i ryggen :S

Nu ska jag vila ryggen lite sen göra bort allt mitt plugg så jag slipper plugga på lovet och så .. Sen efter maten ska vi fara till mammas pojkvän och hans son och hälsa på :) Han har tydligen bakat semlor, så får se hur han är som kock ;) haha, det blir säkert gött!
Sen är det en lektion imorgon, stan, hem till mormor och sen fira kattis, mammas kompis i emmas lägenhet :) En riktigt härlig dag med andra ord :D

Sen på fredag så ska jag vänta på emma och madde och sen ska vi gå och handla mat, tacopaj blir det! och så ska vi bara mysa hemma hos emma, tar dock tiobussen hem men det blir säkert lagomt :D Har två riktigt hrliga dagar att se framemot ;D Hoppas lovet blir lika roligt..

Några bilder från idag:

       

Och så får vi inte glömma:

DAGENS TIPS:
Om ni far iväg nånstans på en friluftsdag eller liknande, ha alltid med en extra tröja eller nått i väskan för det kommer att bli kallt! / mamma sandra ;) haha

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0