Tralala

Hade bara två lektioner idag, hur skööönt somhelst!! Kom hem kvart över tolv och passade då på att plugga och sen gå ut med världens gulligaste hund.  Hon är min lilla älskling, hehe!

Ja, idag har det altså varit en riktigt slappardag med andra ord, har mest bara tagit det lugnt och sett på tv typ :)
Inge skolarbete just nu förutom matten. Jag är så duktig just nu, gör bort skolarbetet samma dag som vi får det. Skönt att slippa ha det i bakhuvudet faktiskt :)

Sa tidigare att jag ska söka i sundsvall, och har mejlat dom som håller i den utbildningen som jag ska gå. Gissa vad dom sa? Att förmodligen så kommer det bli så att alla som söker kommer att komma in :D IIIhhhh vad kul det skulle vara, det är verkligen rätt program för mig!! :) Att flytta till sundsvall gör inte mig så mycket heller, det blir en rolig utmaning:D

Har inte lagt in en bild på min tatuering än men det kommer snart :P har sladden hos pappa och är hos mamma nu så ..
lägger in den på söndag ;)

Ja vad kan jag mer säga? .. Den här veckan lär gå väldigt fort(som alla andra veckor). Tiden flyger bara iväg nuförtiden, lite småskrömmande sådär :) Läskigt att bli vuxen ;P haha

Näe, nu ska jag sätta mig framför tv:n igen ;) Hade gött!!!

PUSS


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0