Noll koll

Haha jag hade visst fel, fettisdag är nästa vecka :P tjejen med koll här! hah. Men jag tror inte att mamma vet att det är nästa vecka( det var hon som sa till mig att det var idag) så kanske kan få henne att köpa semlor ändå ;P hi.

Skoldagen idag är den dryyygaste på hela veckan men idag gick det snabbt! Knappt så att man hinner med i sitt eget liv nuförtiden, tiden bara rusar iväg ju :O Matten (MATTE C!) gick bra idag och jag kan lova att det inte är ofta som det går bra på matten för mig :P Kanske blir det ett G som betyg ändå :)

Just nu lagar jag mat till mammsen och min lillebror och sen ska tess fixa min design, är så sjukt less på hur den är nu! Lär skriva mycket oftare nu också, spelar ingen roll om någon läser det jag skriver eller inte :P Tycker bara det är skönt att skriva av sig lite, hahah.

Bilder kommer lite senare ikväll, har fortfarande inte hunnit hämta kabeln hos pappa :) men dom kommer!

Ojj, nu luktar det liite bränt :P haha ska nog gå och kolla till maten.

PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0