Myskväll

Sitter i soffan nu och väntar på att klockan ska bli tre, sen ska jag gå till bussen :) Ska till stän och äta, se bio sen café med jessica och frida :D ska bli riktigt myyyysigt!

Gårkvällen var riktig trevlig :) Var ett tag sedan jag och emma träffades så vi hade mycket att prata om, måste börja träffas oftare! Maten var god och jag upptäckte en ny favorit : Banan med choklad i ugnen :] MUMMA!

         

Idag, eller snarare imorse så gick jag mamma och niklas ut med eliza, halvvägs träffade vi pappa och vi gick resten av vägen tillsammans alla fyra. Känns konstigt att vara alla fyra som det var förut men samtidigt är det riktigt skönt att vi kan umgås alla fyra :) Mina föräldrar är fortfarande kompisar och det är jag väldigt tacksam för.Jag tror iändå nte att jag skulle vilja att dom blir tillsammans igen, det är bra som det är nu. Jag trivs i nuläget :)



ska fixa lite saker innan jag går rill bussen så ska gå nu, men ni får ha en trevlig lördagskväll :D

PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0