HEEELG :D

Nu är det helg, tjalalallalala!!! Fan vad härligt :D och nästa vecka blir det lov, wiihhoo!!
Har ingen aning om vad jag ska göra på lovet men det är väll det man ska göra: INGENTING! Heheh

Iaf, idag när jag kom till skolan hade vi basket, men jag kan inte vara med så fick berätta lite om basketens historia och sen sätta mig på bänken och kolla på som vanligt :( det är så sjukt tråkigt!! Sen har vi säka jobb och det var ändå helt okej :) slapp dag faktiskt. Kom hem och gjorde mina rygg övningar, kan nästan känna hur den blir lite bättre :P haha! Näe men man blir väldigt lätt psykiskt påverkad av sånt där, men det känns faktiskt liiiite bättre :)

      

Emma och hennes familj kommer hit och äter middag ikväll ( på tal om något helt annat :P)  och ska även vara här hela kvällen, det kommer att bli myyys :] Jag ska fixa maten och det kommer att bli tacopaj, mumma säger jag bara!
Och imorgon ska jag jessan och Frida se "I taket lyser stjärnorna" på bio och sen blire café myys :] På söndag ska jag till  pappa och lät även plugga en hel del. En riktigt nice helg med andra ord :) Hoppas ni får en lika trevlig helg som jag!! :)

PUSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0