Fettisdag

Idag är det semledagen. Haha ända dagen man kan vräka i sig massa gott och ha en anledning :O Älskar såna här dagar ;) För oss blir det nog att köpa semlor på ett konditori eller så kanske vi bakar själva :P får se hur det blir.

Just nu sitter jag på lektion, har söka jobb och det är faktiskt en riktigt bra kurs men läraren är inte lika bra. Det är drygt när läraren bara babblar på, man tröttnar ju att lyssna tillslut! :O Iaf jag, om man ska prata en helt lektion måste läraren kunna prata!
Borde egentligen hänga med nu så ska nog stänga av det här :P Men ska bara berätta lite snabbt vad som händer för mig idag.

Jag slutar halv fyra och kommer hem ca kvart i fem. Lär äta och sen ska Tess fixa min design här så ska höra om vi kan hitta på något efteråt:) typ film och massage, hehe :] Det är i princip hur min dag kommer att se ut lite kort. Ska hämta kabeln hos pappa ikväll hade jag tänk så lägger in bilden på min tatuering då:) (den har läkt riktigt bra måste jag säga)
Men ska som sagt hänga med på lektionen nu

PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0