:)

Har inte gjort något alls idag .. Det är typ jobbigt att göra inget alls! Jag är nog mer en sån som vill ha det planerat, trivs bäst med det. Känner mig så himla rastlös när jag bara sitter framför tvn och gör ingenting, sen blir man ju trött också :P haha livet är svårt alltså ;) Näe men jag önska iaf att jag inte hade suttit framför tvn hela dagen och tråkat. Funderar på att lägga mig och sova snart, är rätt trött men orkar inte :P haha är för trött för att sova. Alltså gud, jag märker att jag svamlar på:P Kunde inte somna inatt och vill inte sova på dagen för då somnar jag inte på kvällen :P och så blir det samma sak nästa dag om igen. Man ställer om dygnet med andra ord. Ser framemot lovet då man får soooooooova :D hehehe! Ska gå och lägga mig nu, PUSS.

Kommentarer
Postat av: S

Jag tycker bara att det är skönt att slappa och inte ha något "måste. Hehe!! Men det där är så olika =)

2009-02-23 @ 21:16:08
URL: http://suneetas.blogg.se/
Postat av: SANIBO

sv: oh, thanks! :)

2009-02-23 @ 21:37:15
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0