:D

Fredag idag, yeeeeeeeeey! :D Älskar helger!

Har just varit hos sjukgymnasten och det fick riktigt bra :) fick ett program som jag tror och hoppas kommer att fungera. Ska göra det varje dag i tolv dagar och sen komma dit igen för en check :)Gud vad glad jag skulle bli om min rygg äntligen kan bli bättre!! Hatar att ha så jäääkla ont hela tiden ..

För ni som inte vet så har jag opererat skolios flr ca ett år sedan. Men det har inte blivit bättre :S Ah okej .. jag kanske inte har rehabiliterat på bästa sätt (lyft tunga saker, gått i klackar mm) men ska verkligen försöka få den bra nu! :) Så jag håller tummarna för att det här träningsprogrammet kommer att funka. Eftersom mina muskler har tvinat (försvunnit) ordentligt sedan operationen så orkar jag i princip ingenting, min rygg är alldeles för svag. Det jag ska göra nu är alltså att bygga upp ryggen igen, sakta men säkert :)
Har en bild på mitt är men vet inte om jag vågar lägga ut den :P Den togs bara någon månad efter operationen så det ser inte speciellt fräscht ut.
Eeh, aja, ni som inte tål sånt får väll titta bort ;)

Mitt är bara nån månad efter operationen. Det har läkt riktigt bra sedan dess måste jag säga :)  

PUSS

Kommentarer
Postat av: Madeleine

shiit vilket ärr =/ =/ .

2009-02-21 @ 15:25:32
URL: http://madeleeinep.blogg.se/
Postat av: Elin

vad har du gjort? ;/

2009-03-04 @ 17:38:59
URL: http://elinjohanssons.blogg.se/

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0