Brrr

Det är SVINkallt ute!!! :S Men måste ut hur somhelst, har man hund så har man :) Sen är det värt alla kalla och blöta promenader dessutom :] I lajk my little dog!

Gissa vad jag har gjort idag? (eller nyss rättare sagt) ..hämtat kamera sladden, hehe *stolt*.
Tänkte iaf lägga in bilder på min tatuering :) Har tänkt göra det ett tag nu men har kännts så jobbigt att pallra sig 200 meter hem till pappa :P haha. Är man lat så är man ;)
På tal om skilda eller separerade föräldrar så har jag faktiskt väldigt tur som har föräldrar som bor så nära varandra, och att dom fortfarande pratar och är vänner. Vet att flera föräldrar byter kontakten helt när dom separerar och det är riktigt tråkigt!

Men nu en snabb sammanfattning om vad jag har gjort idag hittills och sen in med bilderna:
- Haft uppvärmning på idrotten (har opererat ryggen så kan inte vara med, därför får jag hålla i övningar och så istället:) ska berätta mer om min rygg sen)
- Haft två lektioner till, två slappa lektioner kan jag tillägga :P
- Hmm, nått mer .. åkt buss :P ätit, haha. Nämen onsdagar är även det en riktigt slapp dag:) Älskar att gå i trean alltså, bara slaaapppptt!!

Nu tänkte jag ge mig ut i kylan, hare bra så länge!!

PUUSSS




Kommentarer
Postat av: Frida

Fin tatuering :) Kram kusin Frida

2009-02-18 @ 20:14:29
Postat av: Frida

Fotografen här då! ;)

2009-02-19 @ 19:29:32
Postat av: frida

Fotografen här då! ;)

2009-02-19 @ 19:30:29

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0