Måndag! Snart kommer jag hem, weey

Just vart och tränat .. herregud vad dööd min kropp är!!!!! Looovar jag går som en 80åring, haha. Fan, man ska aldrig träna med träningsvärk alltså.

Ikväll ska jag sova och plugga hos simme, lite småtrött på att vara själv, så det ska bli myysipyys. Ska börja gå snart tror jag så ja kommer dit inom några timmar, hehe.

Shiet vad min dator cpar! går knappt att skriva på den och sen laggar den + massa annat skit. Lagning snart maybe?  Orkar ej skriva när den är såhär ju.

Dushen nu sen simmeplimme, haha.

Note to sandriz: Block 44 -straffad. Gaah vilka minnen alltså :D Shiet alltså ;) hahaha

Kommentarer
Postat av: Sandriz

Ååh hela min kropp pirrar till då jag hör den låten ! Men gumman nu får du komma hem, jag saknar min älsklingstjej (L)

2009-12-17 @ 18:26:24

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0