Löördag.

Hej!

Måste börja med att säga att jag har fixat mina naglar, de är urgulliga, hih. Gjorde rosa manikyr med silver stenar på:) Gillar att pyssla med naglarna, de är för mig en viktig associar(stavning?). Det är det första jag kollar hos killar också, händerna .. och ögonen såklart. Ska vara snälla och söta ögon, haha.

Jaja..ikväll blir det utgång! Ärligt talat är jag inte speciellt taggad:p men vi har alltid kul så jag oroar mig inte! Dock tänker jag ta det lugnt med alkoholen av vissa skäl .. Försöka iaf;) Haha näe men nu låter det som om att jag alltid super mig asfull och så är det inte! Men ni måste hålla med om att det är skönt att bara släppa loss lite too much ibland ;P

Och ja .. jag har somsagt ingen fungerande kamera (än), men idag känner jag mig snygg så here you go, direkt från camen:




Nu ska jag springa ner på pressbyrån tvärt,sen vänta på att mina poolers ska pallra hit så jag slipper sitta och supa ensam :( haha.


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0