The day has come! ..

.. Jag har blivit vuxen. Eller inte. Haha.

Men jag har faktiskt flyttat hemifrån till en helt egen lägenhet. Fyfan vad coolt (enligt mig). Känns helt sjukt, men jäkligt skönt! Hehe. Har snackat mig till en rundvisning imorgon också av en tjejs pojkvän. Eller han erbjöd sig, riktigt snällt. Sköönt, känns inte lika ensamt. Men jag klarar mig, på fredag är det insparken för alla nya = ragga kompisar ;)

Iaf så här mysigt har jag det nu:





Som om att det inte är asnice med en egen lägenhet så ska det  dessutombörja en vampyrserie ikväll!! Kan det bli bättre? (ja om mina kompisar+familj var här såklart men förutom det är det perfekto)

Ska se Trueblood på ettan nu, hörs.

Kommentarer
Postat av: Stjärten i umeå

Din lägenhet blev ju såå fin! Du har alltid haft en tedens att göra ditt rum/ nu lägenhet så mysig. Man vill bara krypa ner under täcket och stanna där och aldrig mer stiga upp :) hihi jag saknar dig, vi syns på torsdag stoor puss

2009-08-30 @ 19:58:10

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0