Söndag

Har inte hunnit skriva tidigare .. men jag har det asbra här! :D Fin lägenhet, fina klasskompisar och fin stad. Trivs verkligen! Sen kommer min sandris på torsdag och det ska bli riktigt roligt. Parrty all night ;D höhö. Haha mycket festande nu under nollningen men det behöver intee betyda massa alkohol faktiskt :O ..

Utbildningen som börjar imorgon verkar riktigt intressant, så allt känns nu riktigt jäkla bra alltså! Ett gymkort har jag också köpt. Grymt sjukt att börja träna igen :) Staden har jag också lärt min någolunda bra, så känns liite mer som hemma nu liksom :)

Jaja, nu ska jag äta sen dra på gymmet. Får se vad som händer senare ikväll, om det blir chill hemma eller ut och vara social :P

Lägger in bilder nångång i veckan. HARE

Saknar er mina älsklingar!  ni vet vilka ni är


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0