Snart inträder jag min .. framtid?

Haha min lägenhet alltså ;) Sandra ska bli vuxen, shitpommesfrit!! Helt sikkt. Dock kommer jag nog alltid att vara lika barnslig, höhö. Fast det är väll positivt? Man är inte vuxen förns man börjar vara barnslig va?

Släpet är iaf packat och vi far åtta imorgon, helvete vad jag fick fjärilar i magen nu .. det är där jag kommer bo i tre år framöver liksom?! Om allt går som planerat vill säga. Min egna lägenhet! Handla, tvätta, laga mat och allt det där som jag måste göra själv. Oh herregud!

Haha, jaja. Nu måste jag sova för att orka upp imorgon. Ska sova på soffan för min säng är "nerpackad", mysigt va? Näe.
Tar bilder på lägenheten och lägger upp dom imorgon när jag får tid! Nattinatti.

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0