Fredag.

Imorgon far jag och packar in i lägeheten och så, kommer dock tillbaka på kvällen ;) Haha. Men har lite saker som måste avslutas innan jag far och jag hinner inte innan.

Sandra sov här inatt och vi hade sjukt mysigt. Tände ljus, drack te och skrattade. Shiet, nästa gång blir i sundsvall <3

Hahah, på tal om något helt annat så är jag typ trög. Förra veckan fattade jag att jag hade tagit studenten och inte kommer tillbaka till gamla klassen och östra. När fan ska jag fatta att jag ska flytta själv till en ny stad och börja i en ny klass?! Typ vid jul? ;)

Det händer så himla mycket nu så jag har väldigt svårt att ta in allt.. Jag flyttar liksom hemifrån, skaffar fler (inte nya) kompisar, tar hand om allting själv. Herregud. Kul kommer det absolut att bli, men också läskigt. Fast jag vet vad jag vill och det är det här :)

Shiet, det här blev ett låångt inlägg, men jag har saknat att få skriva av mig.Har försökt med dagbok men det är nog inget för mig.. så nu börjar jag blogga igen. Bryr mig inte speciellt mycket om hur många som läser utan skriver mer för min skull.

Nu ska jag klippa gräset, kul. not.

Förresten, igår var jag glaaad och sandris know why, hihi.

Kommentarer
Postat av: Boobie

Ja du sandra :D jag har inte heller fattat fören nu. Alla skolor har börjat.. men jag går hemma? jag har nyss fattat att jag är vuxen nu. Jag går inte längre i grundskola och allt som måste göras, måste man göra själv. Ingenting funkar av sig själv. som exempel csn bidrag, böcker till kurserna mm. Det är inte längre lika enkelt som förut. Mamma frågade tex idag om jag skulle köra bil eller köpa busskort... något som min stressade hjärna inte ens har hunnit med att tänka på! shit, det här blev en lång kommentar. Vi måste träffas snart så vi får prata av oss lite :P kramar <3

2009-08-21 @ 18:22:23

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0