Våår.

Tjeeeenispeeenis!

Alltså åååh vad härligt väder det har varit idag, och är fortfarande! Vi har även haft turen att vara ledig idag pga studiedag eller nått sånt!! Men ingen sovmorgon för mig inte! .. Var i stan åtta för att köpa min balbijett (Shiet vad taggad jag är!!!) och sen hann jag gå med mamma på stan och shoppa lite. Därefter for vi till mormor och åt och sen begav sig jag och sandra hem till sebastian och stefan och chillade!  Där satt vi ute på deras baksida och solade, äääälskar sommaren!! :D :D En riktigt härlig dag med andra ord =) Jag vill gärna ha massor att göra, annar får jag typ ångest :P



Har just ätit och sitter nu och pluggar, det suger! Är hur mycket somhelst som jag måste lära mig tills tisdag nästa vecka .. blää!! Fast jag ska få minst g iaf ;) De ni, en duktig flicka här ;)
Men ska snart ut och gå med johanna så det blir en lite pluggpaus. Vi har lite att ta igen så det ska bli kul ;)

Har jag sagt att jag har min första körlektion imorgon? Körkortet nästa ;) haha. Ska bli riktigt skönt kan jag lova!

Ska fortsätta med plugget nu :S Ses.

PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0