Trååååk[]kuuuul

Alltså fyfan vad tråkigt jag har just nu ... helt sjukt!!! Sandra den plutten kan inte slita sig från det hon gör så jag sitter här själv och har "ensamångest". Ni vet när man verkligen inte vill vara själv men ingen typ kan va med en!! Fast har inte ringt runt till alla än men ..

Jag vill ba göra nått kul! Typ festa, bada, spela spel eller nått! Inte ba sitta hemma ..

-----------------------------------------------------------------------------------

Hahha oj, jag skrev det där för några timmar sen men publicerade det inte :P Ja nu vet ni iaf att jag hade TRÅKIGT!! Bestämde mig för att följa min brorsa ut på en promenad och strax efter det kom sand.., så jag klarade mig alltså gott folk ;) Haha!  Det är lurreburre.


Har även planerat en massa för imorgon, vi ska ha tjejmiddag hos mamma, så har bestämt vad vi ska köpa och så. Det kommer bli super!! :D :D :D Alla ska även sova över så det blir ett "tjejdygnmyys" ;)  Hihi. Shiet vad trött och svamlig jag börjar bli, vi ska nog gå och lägga oss nu, jag och sand ..

-----------------------------------------------------------------------------------

Kan första att ni är nyfikna på vem jag menar ;) Lovar ni trodde att jag menade sandor men jag mena faktiskt sandra ;) hehehhe. Luuuuuuuuuuuuurrrrrrrraaaaaaaaaadeeeeeeeeeeee!!

PUSS


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0