Snart helg.

Imorgon är det fredag och det betyder HELG! :D Min helg är planerad(skönt!). Den ända planerna som inte är säkra är imorgon .. men det blir nog nice vad det än blir. Känner mig dock liite mer taggad på att grilla och gå ut men .. vi får se vad vi bestämmer oss för =)

Har just gjort klart mitt projektarbete, eller har jättelite kvar som jag ska göra imorgon på skolan men det kommer iaf bli inskickad imorgon innan jag far hem =) Skönt att få det bortgjort! Sen blir det att råplugga de små stunder jag har ledigt nu ihelgen. Har två prov på tisdag .. fyfan!! Men efter det är det bara(?) matte nationella som jag lär få ig i. Fast kan hända att jag orkar ta tag i det där!!! :P Får se.

Funderar faktiskt på att gå och lägga mig nu, är a trött :P Måste bara snacka ihop mig med sandra om hur det blir imorgon.

PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0