Skolisch.

Har söka jobb nu, vi håller på att göra instuderingsfrågor tills provet på måndag .. alltså shiet, jag har inte ens börjat plugga än, men ska börja imorgon faktiskt ;) Så svårt tror jag inte att det är.

Jag tror jag håller på att bli sjuk, har ont i huvudet och mår illa och så är jag astrött.. fan vad drygt! Tänkte att jag skulle fara hem efter den här lektionen men nästa buss går inte förns 11.40 så jag måste stanna på skolan hur somhelst.

Guud, jag svettas typ som en griis också!! Tror banne mig det är tidiga klimakteriet .. om det nu finns nått sånt?

Ajja, ska jobbisch nu.

PUSS


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0