Mums!

Mamma och niklas har bakat kärleksrutor och dom blev riktigt goda! Älskar fett <3 Hehe. Tänkte ba att ni ville veta det ;)

Vad händer/ har hänt idag då?
Pluggpluggplugg, ska skjutsa hem mormor(till ersboda) och sen typ plugg igen .. suck.

Jaja,  på torsdag blir det iaf parrrrrtey ;) i´m tagging! På tal om fest så hade ju jag och sandra hur kul somhelst igår :D Alla var super trevliga, maten var god och bandet ägde. Speciellt han som spelade trummor.. sjukt söt alltså ;) hih. Såg lite ut som en nallebjörn.
Jag trvides verkligen som bartender:) Dock var det svårt att höra vad alla sa för musiken ..

Skulle egentligen ut och gå med jessan nu men jag måste plugga :S Tänkte även vara social med mormor medans hon är här :) Ha en trevlig söndag.

PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0