Mini bakis.

Ja .. kvällen igår var helt okej :) Dock snubblade jag och skrapade upp knät, svider som fan nu :/ Men så kan det gå när man inte ser sig för ;)

Idag ska jag och sandra vara bartender på hennes mammas födelsedagsfest =) Det ska komma omkring 70 pers :O Shiet vad vi kommer att få stå i! Men det ska bli riktigt roligt faktiskt. Nästan sandras hela släkt kommer typ vara där och vi kommer att äta god mat och kanske dricka lite drinkar? :P Blir iaf sent ikväll också men det gör inget, det blir bara kul ;)

Jag tror vi ska ta tre bussen in också för att förbereda oss lite =) Just nu har ingen av oss en aning om vad det är för drinkar vi ska göra .. men det blir förhoppningsvis bra!!

Är liiite bakis idag men sitter och dricker vatten och äter massa frukt nu så ;) (sandra sa att det hjälper)

PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0