Hola!

Tusan vad skönt att komma hem tidigt idag! :D Sitter och pluggar lite nu sen ska jag gå ut och gå med eliza i det häärliga vädret. Har verkligen mycket jag ska göra den här veckan, mycket plugg och projektet ska in på fredag. Och så har vi ju matte nationella som är snart .. usch alltså!

Har iaf  också en massa kul att se framemot, bla a ska jag servera med sandra på hennes mammas balfest på lördag och det ska bli nice! Dock har jag ingen erfarenhet men det är väll bara att ställa fram maten liksom? :P Hahah.

Helt sjukt!! Idag kom jag fram till att det är 7 (?!) veckor kvar tills vi tar studenten! :O :O Vart tar tiden vägen? Nyss var man så nervös för att börja gymnasiet :P Ja herregud .. livet är inte segt alltså!


Ska fortsätta plugga nu sen gå uuut, see yah ( don´t wanna be yah)


PUSS


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0