Hello!

Sitter och äter och bloggar samtidigt, tjejer kan ;) haha näe men ska egentligen plugga fast det tänker jag göra efter maten. Och senare ikväll ska jag och majsan ut och gå en långpromenad och ta igen massa. Sen blir det nog sängen :P Har lagt mig nio, halv tio den här veckan .. men ändå är jag trött hela tiden! Fattar inte .. måste vara att jag håller på att bli sjuk igen :/

Idag har det varit en rätt mysig dag faktiskt =) Vi har bara haft en och en halv lektion. Sen på lunchrasten satt vi ute i solen och pluggade, det var riktigt härligt! Tror det var omkring 19 + i solen? Det måste det nästan ha varit för imorse när jag gick ut med eliza behövdes ingen jacka. Det var sommarkänsla kan jag lova!

Nu ska jag pluggilugga, hare bra!

PUSS




Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0