Finns det något tråkigare än att plugga?

Håller på att plugga idrottsmedicin nu och det är sjukt drygt! Fast varvar med msn, apberget så det funkar (beroende på hur man ser det:P) Provet är imorgon och även fast jag inte har pluggat sådär supermycket känns det ändå rätt bra :) Har man bara hängt med på lektionerna tror jag att det är lugnt.
Ska plugga ett tag till och sen se ballar stål, fan vad jag älskar det där programmer alltså! ;D Haha, så jävla klockrent.

Gissa vad jag har gjort idag då?
SOVIT! Kom hem halv ett, la mig i sovan och sov till halv fem. Jag som trodde det var slut med att sova middag när man har fyllt 18, men ikket ;)

Nu blir det plugg igen .. :S


see yah


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0