En dag kvar innan lov.

Har typ just kommit till skolan för jag försov mig ... men man kan ju inte vara duktig jämt! ;) Tur alltså att det är lov snart för jag är så himla skolless!

Idag har jag två slappa lektioner och sen ska jag ner på stan för att köpa kläder och dricka tills imorgon ;) Saaatan vad jag taggar! Köpte förköpsbiljetter igår så det är klart.
Frida hänger med mig till stan för det är ju astråkgit att gå själv, och dessutom behöver jag hjälp att hitta något snyggt:)

Mina pengar har försvunnit på bara några dagar, men har snålat så länge så unnar mig det nu:) Ska börja snåla snart igen ;) Det kommer vara värt det när jag och jessan far utomlands!

Ska äta nu, hörs senare.

PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0