slappt

Fyfasen vad jag har ont i mina ben, och slut i huvudet är jag också! inte för att det blev så mkt pluggande men har varit rätt mkt på senaste tiden. 

Idag när jag kom hem städade jag lägenheten, jag är duktigt! hehe. sen laga jag middagen också.
Och har pluggat/sovit:P tills nu. Är alldeles för slut i huvudet för att fortsätta att plugga så ska sitta här framför tv:n och se på vänner och bara slappa:)

Sen imorgon och på torsdag blir det jobb:S ska försöka att inte tänka så mkt på hur TRÅKIGT det är! :P fast egentligen är det rätt slappt att ringa runt och vara trevligt. Men är man lat så är man! :P

TAGGAR helgen som fan!!! :D:D feest på fredag och bio(?) på lördag!  sen blire väll nå plugg också men ändå. Vill bara att det ska bli fredag!

Justja, utlandsresan .. vi ska fara men vi vet vara inte ritkigt när det blir än!! :) antingen kreta den 28:e eller turkiet den 25:e. Hoppas på Turkiet, för det är varmare där just nu:P Men det beror på om sandra lyckas låna pengar till då, eftersom får ju pengar den 25:e och då är det försent efter panet redan har lyft då. Så jag håller tummarna!!!


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0