:P

Det går inte så bra att pluggaaP jag har svårt att koncentrera mig, har massa andra saker i tankarna!!, drygt! är inte världens roligaste ämnen heller .. naturkunskap och massage, uusch vad jag hatar plugg!!!!!!!!!!!!!!!!

Nämen nu ska jag fortsätta plugga och sen när jag är klar ska jag se supernatural, en asbra tv-serie!!!! hehe längtar!! sen tror jag det blir lättare att plugga när man vet att man får göra ngt roligt efter.. ska se om det funkar nu:) i hope so!
sen är jag ju så jäkla smart att jag har glömt ta hem papper som jag verkligen behöver för att kunna plugga:S såå typiskt mig!!! 

eeh justja, var ju och såg patrick 1,5 igår och den var ritkigt rolig :D fast sexscenerna var kanske lite obekväma .. har verkligen inget alls emot bögar!! :) tkr dom är skitcooola! men det kändes som fel på ngt sätt :P haha. menmen bra var den iaf:D:D så gå och se "Patrick 1,5"!!!!

Jag jessica och frida gjorde dessutom värsta upptäckten igår. att om man går ut bakvägen när filmen är slut, alltså samma väg som man gick in så kan man istället för att gå ut i entren smita in på en annan film :O ingen skulle ju märka ngt .. :P tur  för dom att vi är duktiga flikkor!! ;P hehe.

nä nuuuuu ska jag återgå till plugget igen :P PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0