LEEDIG

Måste säga att det var hur skönt somhelst att vara ledig idag! :) även fast jag har haft mkt att göra så är det riktigt nice att slippa skolan:P
Jag och sandra bestämde oss för att passa på att träna på USM som vi nyss har köpt kort på. Det blev ett riiktigt sliiitigt pass;) älksar känslan efter, dessutom sola jag också.
Sen fortsatte vi vara duktiga och lagade kycklingsallad och plugga hela kvällen:P elr ja, näästan hela kvällen. En sak tog fan tre timmar för mig att skriva:O var inte nådigt lätt kan jag lova! aja, tänkte lägga upp lite pluggnördsbilder på oss iaf;P







sååååååååååå intressant!!



nyybrunetten


min älskling:];) hah




 

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0