.

Jag mår verkligen piss, tror jag håller på att bli riktigt sjuk :( men jag hoppas att det bara är ngt tillfälligt. Funderar på att fara hem efter lunch men vill egentligen inte missa ngt .. aja, får se hur jag gör. Jag skulle iaf ha stannat hemma imorse!

Allt känns förutom att jag håller på att bli sjuk riktigt bra! :D Allt rullar på som. Kanske blir det fest på fredag också, om pappa säger ja, men ska tjata lite till på han!

Den här veckan planerar jag att bädda ner mig i sängenoch sova. Igår sov jag från fyra till nio(påkvällen) sen la jag mig 11 :P hah endå att man kan sova så sjuuukt länge. Men nu ska jag gå ut en sväng och gå tror jag, har världens hål! .. eller så sätter jag mig i soffan och degar i två timmar.

PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0