vgdsg

Idag har jag varit riktigt duktig. Sov typ ingenting inatt eftersom det ringde och fick sms hela tiden, men det gjorde inte så mkt, var rätt så pigg:P Vaknade tio, gick ut med eliza(hunden), har jobbat tills nu och ska snart städa mitt rum, duscha sen fara till frida :D En rriktigt nice dag jämfört med igår då jag gjorde verkligen iiingenting!! fy fan vad tråkigt det var:
Det är värsta skönt när man får ngt gjort på dagarna :)

Haha, ibland förstår jag mig inte på mig själv .. (på tal om ingenting:P) Jag är riktigt bra på att säga en sak och visa en annan. Blä vad det har förstört för mig!!!

Ska hjälpa till med maten nu :)

PUSS


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0