Söndag.

Gårdagen blev riktigt kul :D Viktor kom och hämta oss med sin bil och vi körde in till stan och hängde på tivolit ett tag. Sen hyrde vi en skräckis(som var riktigt konstig:S), minns inte vad den hette men tror det var km31

Måste erkänna att jag sov med lampan tänd inatt:P för även fast den var dålig var den läskig. Och mitt i filmen skulle maja hämta sockar/ut och låsa cykeln, haha ;P fan vad kul det var!!!!

Ska ut och gå en sväng med majsan nu, sen kväll vet jag inte vad det blir. Typ att chilla med nydatorn :P haha jag kmr bli värsta datanörden!!!

PUSS

Kommentarer
Postat av: frida

najs, vare kul på tivolit? :P

2008-07-06 @ 18:25:17

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0