S.

Finns det ngt bättre än att ha inställt sig på att jobba fast man egentligen är dödstrött men sen får veta att man inte behöver? Inte just nu kan jag säga!!!:P haha såå skönt, tror jag ska lägga mig tidigt ikväll, sov max 6 timmar inatt och för mig är det liiiiite!
Kvällen igår var riktigt nice, men filmen sög jävel. Sandra följde med mig hem och sov här, klockan två på natten gjorde vi korv och spagetthi, mumma!! ;P haha.

Idag har jag solat med sandrapandra och fridaslida:P hehe. Näe nu ska vi gå över till grannarna och äta:)

PUSS

Jag saknar dej

Kommentarer
Postat av: frida

:( fridaslida

2008-07-20 @ 23:23:00

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0