.

Har sovit hos sandra och hennes mormor i två dagar, det var nice. Vi chillade och hade det mys:) Sandra, du är bra!! <3 Taggar när jag också fyllt 18, fan vad vi ska parrttaa då;) haha.

Det suuger verkligen att ha hoppat över en klass, typ alla håller på att ta körkort och fara på puben, alla utom jag :( det är lite surt! Men jag fyller iaf år tidigt  på året så slipper ha en föräldrer med mig på balen:P*puh* tur det alltså!

Idag händer inte så mkt, kan inte fara in till stan eftersom det är bussstrejk, hoppas verkligen att det inte håller länge!!! Visst, vi har bil men mina föräldrar jobbar så det blir att vara i härligahörnefors en tid framöver.

Börjar jobba ihelgen och det känns rätt bra, behäver verkligen pengarna!!:P funderar seriöst på att gifta mig rikt ;P haha då skulle man aldrig behöva jobba, sjuukt nice!:P

Ska försöka hitta på ngt kul nu, kanske ut med frida och maja.

PUSS


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0