:D

Idag har det varit riktigt kul att jobba, vi oljade in balkonger heela dagen:) Slutade runt tre och tror jag ska ut i solen ett tag nu, ska iaf ut med elisa, sööötaste hunden ever:]

Ikväll ska sandra och jessica komma till mig och vi ska ha tjejkväll :D så nice att ha lägenheten för sig själv hela natten;P kanske blir att fara och bada ikväll också, hur myys somhelst!! sen imorgon blire som sagt nordmalingsmarknaden med sandra, jessica, frida och rebecca:)
Och på söndag har jag inte bestämt än, kanske jobbar lite,beror på väder. En ritkigt chill helg med anda ord:)

näe nu ska jag dra mig ut i det fina vädret igen:)

PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0