TAGGA

Okej nu är jag ritkigt taggad!! ska snart till sandra och börja förfesta lite där, men måste äta först. Sen tar vi åtta bussen till ellen. Alltså ååh, nu skare parrtas!! ;D hehe. Ser riktigt mycket framemot kvällen! :D

Kvällens ansikte outfit;P(orkar inte ta en helbild) :



Sen imorgon blir det jess och majsan!! :D blir  nog att fara in till stan och hitta på ngt. En ritkigt rolig helg faktiskt Känns till och med roligt att jobba på söndag!  men kanske för att jag har så bra "kollegor";P haha. och sandra ska typ också börja där, hon har iaf bokat intervju så håller tummarna!! :)

Näe nu ska jag nog dammsuga och hjälpa pappa med maten.

PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0